16 Şubat 2010 Salı

TSK'dan açıklama

TSK'dan Açıklama: "Aynı Ortam,Aynı Arkadaşlık Olsun Yine Askere Giderim" Diyenlere Askerlik Yolu


Askerden sonra eşine dostuna,aynı ortam,aynı arkadaşlık Olsun yine askere giderim diyen kişilere tekrar askere gitme şansı doğdu. GenelKurmay detaylı bir çalışma yaparak kişinin o dönemki asker arkadaşlarını bulup,aynı ortamı sağlama sözü verdi.

Türk Silahlı Kuvvetlerinden yapılan açıklamada,"Arkadaş arasında askerlik sonrası adeta kalıplaşan cümleyi hayata geçirmek fikri üzerine çalışmalara başlandı ve çalışmalar son aşamaya geldi" denildi.

Bu cümleyi kullanan kişiler evlerinden bir bir toplanmaya başlanarak gitmek istemeyen kişiler zorla silah altına alınmak istendi. Bu cümleyi daha önce arkadaş arasında kurmuş olanları tekrar askere gitme korkusu salarken,bazı kişiler ise bu durumu sevinçle karşıladı.

14 Şubat 2010 Pazar

sevgililer günü dediniz di mi?


alın size bi adamın isyanı asşdlksalds

12 Şubat 2010 Cuma

DÜZENLİ KİTAP OKUMANIN FAYDALARI

1-Zekâyı eğitir ve geliştirir.
2-Bilgi ve deneyim kazandırır.
3-Merak duygusunu canlı tutar.
4-Düşünme ve sorgulama yeteneğini geliştirir.
5-Hayal gücünü geliştirir.
6-Kendini ifade etme yeteneğini geliştirir.
7-Dünyaya ve hayata bakış açısını değiştirir.
8-Doğru ile yanlışları ayırmayı öğretir.
9-Başarıyı arttırır.
10-Ruhsal gelişim ve değişim sağlar.
11-Önyargıları kırar.
12-Verimliliği ve üretkenliği arttırır.
13-Seviye kazandırır.
14-Sınırları kaldırır.
15-Kişiyi erdemli hale getirir.
16-Bilinç kazandırır.
17-Kimlik ve kişilik kazandırır.
18-Hafızayı güçlendirir.
19-Fikirleri disipline eder.
20-İnsanları etkileme imkânı verir.

sosis parmak dedikleri bu olsa gerek



ön bilgi: iphone'lar elektrostatik ekrana sahipler, yani vücudunuzdaki elektrik yükünü tanıyarak çalışıyorlar. örneğin bendeki samsung omnia basınç tanıyor, yani kürdanla da dürtseniz algılıyor, ancak iphone ekranlarına parmakla dokunmak zorundasınız.

soğuk kış günlerinde eldiven ile iphone kullanımı imkansız. apple bu konu üzerinde çalışadursun, koreliler olayı çözmüş. görünüşe göre sıradan bir sosis, vucuttaki elektriği arada eldiven bile olsa kendi üzerine alabliyormuş. o yüzden koreliler bu aralar iphone larını sosis ile kullanıyor.

( p.s: bu post birebir hyperblue'nun postundan alıntıdır! ) :D

11 Şubat 2010 Perşembe

kop kop kopp cukka cukkaa dı dı dıı diiiceeeğyy

http://www.youtube.com/watch?v=qRZDAIJSMVw


http://www.youtube.com/watch?v=0FvNQ2h0B2Y

8 Şubat 2010 Pazartesi

ben de dikiş biliyorum

WTF!?!?

şİмDİ İÇİηDєη єη SєωDİĞİη кİŞİγİ DÜŞÜη ωє 3 кєяє вİSмİLLahİяяahмaηiяяahİм Dє ωє єятєSİ qÜη σLaćaкLaяi qÖя вuηu aLLah яizaSi İÇİη 10 кİŞİγє qÖηDєя qÖηDєяİяSєη вİяİ Saηa aŞкiηi İтİяaF єDєćєк qÖηDєямєzSєη hσŞLaηDiĞiη кİŞİ SєηDєη SσĞuγaćaк DєηєDє qÖя İÇİηDє aLLah γaziγσя qÖηDєямєк zσяuηDa кaLDıм

2 Şubat 2010 Salı

ümit karan hala oynuyo mu ?

-ümit karan oynamıyo mu abi orda?

-ümit iki yerde birden oynuyor.. arada eskişehir'de çoğunlukla da mekanı frame'de