4 Haziran 2009 Perşembe

freshtival yorumu

last.fm'de denk geldiğim bir yorum:


cok üzgüNüm whiP in yarisiNda gLdim...:(((( diveboMb u diNleyeMedim...sirens i diNleyeMedim... oF besiktas saMpiOn oLuOmus ta yoLLAr kapaLiymiss...=((((( gabriElla yi diNNemediM ama frieNdly fires coK iyidİ...geLeceK var beNce o cocuKlarda! ama braZ sesinde probLm vardi saNirim... voKAlin sesiNi pek duYAmadim ben... süMügüNü gördüM havaDa ama ehheheh =))) siPAstiK hareKetLeri oLAn seviMLi bi gruP... joAkim e geLince o da iyiyDi...yani asliNda foN oLdu orDa baNa coK ta bütüN caldiKlarini takiP etMedim... ama bi ara the girl and tHe roBot geLdi........ dediM One Love da neLer oLAcakkk.....=))) ha bi de Türk Milletinin biLindik marsLArindan birini caldi sahneden inmedeN öNce.... song 2.... saNirsin BLUR geLdi eheheheh millette bi seviNç... bi baYraM havasi...ne diyim bu KOnuda biLemioruM...marsLAriMizi genisletMemiz laziM EY TÜRK GençLİĞİ :pp soNUc oLArak güzeL bi festivaLdi millet biras böNdü sanirim ilk festival olMAsiNdan kaynakLAniyo.. One Love a hazirLik...iyi oLdu..saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder