4 Haziran 2009 Perşembe

facebook: statüleri

Ben seni sevmişim
Sabahlara kadar ağlayıp kuruttuğum göz yaşlarımı kim sormadı halimi
Kimse acımadı bana
Şarkılarla dertleştim bir başıma unuttum diyip kutladığımda
Sensizliği silmek istediğim göz yaşlarımı aynaya her baktığımda gözlerimde senin gördüm !
Baş ucuma resmin koydum
Nasıldı
Acımazdı
Bakışların nasılda zalim ben senimi sevmişim ?
Kırık dökük bir bahar mı kalacaktı senden geriye
ve ihaneti hiç inmeyen sancısı seni benden çalıcaklarmıydı bir kuş gibi uçup GİTMEYECEKTİN...
yüreğimden bir daha dönmiycekmiyidin hangi kahpe kurşunla biti bu mavi sevda
ağlamak neyi değiştirir ki her şey biti
artık her şey bitti
Hayallerimin cellatı umutlarımın katili ve zavvalı ömrüm acımasız Azrail’ li beynimdeki tek kurşunla vurdum kendimi artık gelip ala bilirsin EMANETİNİ...



p.s: evet, bu şimdiye kadar gördüklerim arasından en uzunu! adsadadsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder