1 Mayıs 2009 Cuma

One Night Stand [Turkey]

One Night Stand [Turkey] bir facebook grubudur. Grubun duvarını süsleyen bombastik mesajlardan bazıları:

* Merhaba, ben Ataşehir' de yalnız yaşıyorum. 173 boyunda ve 63 kiloyum. Gizliliğe, temizliğe, karşılıklı saygı ve güvene önem veren biriyim.

Yatakta sınırlarım oldukça geniştir. Uzun uzun öpüşmekten, okşamaktan ve saatlerce sevişmekten ve oral seks yapmaktan hoşlanırım. Sevişirken hafif sertlikten ve argo konuşmaktan yanayım. Özellikle köpek pozisyonunda partnerimin saçlarından çekip ve hafif şaplaklar atmaya bayılırım.

Bir kadında aradığım en önemli özellik, kendisini seksi hissetmesi ve bunu karşısındaki erkeğe hissetirmesidir.

Ataşehir ve civarında yaşayan bekar, yatakta sınırları geniş ve yeni şeyler keşfetmekten hoşlanan kadınları bekliyorum.

Hoşçakalın...


*merhaba istanbuldan 28 yaşında gizli dürüst pasif gay im.
Ciddi seviyeli aktif bir erkekle tanışmak isterim
Mesaj atmaktan çekinmeyin.
Mert


* grupta 7-8 tane bayan saydım gerisi sap kimle vannaytstend takılcaksınız ki hajı ?? bırahın bu işleri :p

*
merhaba arkadaslar. benim bir sorum olucak: ben bu gruba katildim ama niyetini pek anliyamadim. bu arada türkcem zayifdir ona göre;)
beni tereddüte sokan bu grubun ismi. aciklayan biri varmi?

-tek gecelik ilişki demek oluyo bu. yani galiba burdan tek gecelik ilişkiye giricek birilerini bulmamız lazımda pek olcanı sanmıyorum :D

-one night stand ne demek oldugunu biliyorum ama böyle bir ilginc isim secmeniz biraz acayibime ayni zamanda hosuma gitti:)

-valla uzun süredir üyeyim one night bişe olmadı henüz :D geyik işte takılıyoz :D

-ümidi hemen kaybetme birader. belki olur birgün:)
Fatih

-one night standabilen varmı :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder