4 Mayıs 2009 Pazartesi

murat the gitar insanı vol: 3


el clasico filan değil bu sınıflandırılamaz vol:3

Murat Gitar'dan inciler devam etmekte hem de son sürat:


gitarın hayatımdaki yeri ve önemi çok büyüktür kelimelerle ifade edilemez gitarım yeri geliyor annem yeri geliyor babam yeri geliyor arkadaşım yeri geliyor sevgilim yeri geliyor dert ortağım yeri geliyor sırdaşım oluyor ve morelim bozuk olunca hemen beni anlıyor ilacım oluyor adeta bana hiçbir zaman yalan söylemiyor kırmıyor aksine dünyanın en mutlu insanı yapıyor benim bir parcam o bensiz ben onsuz olmam asla ben gitar için yaratılmışım müzik için doğmuşum evet şidi şimdi bunu daha iyi anlıyorum bu herkese nasip olmayan çok güzel bir duygu beni ben yapan gitar gerisi yalan bu slogan benim sloganım ölümüne gitar ve hedefim çok iyi bir gitarist olmak vasiyetim olsun tabutu mu gitar şeklin'de yapsınlar ve cenazem gitar eşliğinde kalksın zaten ölürsem gitarımıda yanımda götürücem :) :) :)bu sözlerim gitarın ve müziğin benim için ne kadar önemli olduğunu gösteriyor sonsuza dek gitarla ve müzikle kalmanız dileğiyle bol müzikli günler inanın gitarı bir gün almayim elime hasta oluyorum boşluk hissediyorum özlüyorum zaten gitarı bir gün alma eline kendin fark ediyorsun ikinci gün etrafındakiler üçüncü gün herkes fark ediyor yani performansın gitgide düşüyor performans düşdükten sonra bir daha zor eski kıvama geliyorsun onun için hergün düzenli çalışmak gerekiyor ne kadar çalışırsan o kadar iyi oluyor en az günde 1 saat çalışmak gerekiyor çalıştıkca el daha da kıvama geliyor yatkınlaşıyor ve artık belli bir zaman sonra gözün kapalı calıyorsun yazan;murat gitar...son sürat gitara devam...ölümüne gitar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder