1 Mayıs 2009 Cuma

3 mayıs bjk - fb derbisi: o bunu dedi, bu bunu dedi

Yusuf Şimşek

Semih sen iyi golcüsün. Ancak sizin ve bizim havamızı karşılaştırdığımızda, biz hem pazar günkü maçı alırız, hem de kupa finalini. Bu hafta sonu da size fark atarız.

***

Semih Şentürk

Sen yine de fazla ümitlenme Yusuf ağabey. Biz zor günlerin takımıyız. İki maçı da alıp taraftarlarımızı sevindireceğiz.


***Taraftar Görüşü:
Doğal afet olmazsa BJK F.Bahçe'yi yenemez. FB'nin ölüsü BJK'dan en az beraberlik alır. Ama hangi takım daha iyi derseniz tereddütsüz BJK derim. Ancak FB'nin çubuklusu yeter.


***Kemalettin Şentürk
Moral motivasyon anlamında fayda sağlar mı bilemem ama sarı-lacivertli futbolcular maça daha rahat çıkacak.

5 yorum:

  1. ben hayatımda böle kolpa , gerzek , sıkma haber görmedim mk aşslkdasşksas

    YanıtlaSil
  2. gönenç tavsiye etti, sapığıyım dedi, bende helal olsun diyorum valla yüzyılın bloğunu yapmışsın hocam, he haber çok sıkma o ayrı.

    YanıtlaSil
  3. hahahah eyvallah ya =)

    bgn eski fb topçusu kemalettin de eklendi bu laf çorbasına ŞALSKşld

    YanıtlaSil
  4. mahmut tuncer'de demiş ya ben bu şivenin kibarlaşma patentini çözemedim o hesap

    YanıtlaSil
  5. :D:D hahah hakkaten! =))

    YanıtlaSil