17 Nisan 2009 Cuma

lugano


geçen haftaki olaylı gs - fb maçında emre aşık'a insanlık dışı bi şekilde kafa atan lugano ve diğer oyuncuların cezaları dün açıklandı. 5 maç lugano büyük ihtimal de sezonu kapattı :D

az önce bu konudaki yorumları filan okurken bir yerde aynen şu yoruma denk geldim:


" lugano ailesini almis efese gitmiş
arkadaşlar görmüş, heralde olayı da yaptı giderayak hacı oldu
adama bak ya :D "




bu arada volkan demirel'in de taraftarlara karşı küskü sallandırması da cezalandırıldı. bunun üstüne ortaya atılan iddialardan bazıları da, aynı maçta arda'nın da fenerlilere el-kol hareketi yapmış olduğuydu. buna kanıt olarak yayılan videonun ve haberin gördüğüm en kolpa "kanıt" ve "haber" olduğunu da ekleyerek linki paylaşıyorum:
http://www.internetspor.com/antucomdan-ardaya-sok-suclama-news5125.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder