13 Nisan 2009 Pazartesi

Selçuk - Tekme - Köfte Üçgeni


Dünkü olaylı GS- FB maçında çıkan kavgalar kadar akıllarda yer etmeyen ama atlanmaması gereken birkaç sahne vardı. Bugünün gazetelerinde de ufak tefek yer bulan -benim bayıldığım haberlerdir bunlar- ; küçücük minicik ayrıntılar. :D

İşte bunlardan biri de, dün Selçuk Şahin'in oyundan alınışı esnasında çıldırışıydı, çok koftu. Adamın şaka gibi bir dakikada (44. dk 58. saniye civarı filan) oyundan alınıp, çakma bir cinnet geçirmesine, sahte sahte direk tekmeleyişlerine filan şahit olanlarımız Selçuk'un bu tavırlarına bayağı bi güldük, eğlendik. Bunu Colin Kazım filan yapsaydı bugün takımdan kovulmuştu bile... Neyse, bu haber Selçuk ve bu davranışlarıyla ilgiliydi, onunla devam edelim...

Bugünün gazetelerinde okuduğuma göre, aynen şu şekilde yazılmış;
"oyundan ilk yarının bitmesi bile beklenmeden çıkartılan Selçuk, değiştirilmesine çok kızdı. Saha kenarına gelirken, elleri kollarıyla tepki gösterip, üstüne kale direğini de tekmeleyip, doğrudan soyunma odasına gitti." Zaten birkaç saniye sonra ilk yarı bitti. :D:D:D


Haberimizin en vurucu noktası ise devamında!
-yine gazeteden aynen alınarak yazılmıştır-

KÖFTE BİLE GETİRTTİ

Devre arası sakinleşen tecrübeli futbolcu ikinci yarıyı kenardan izledi. Öte yandan Selçuk maçın ardından sahibi olduğu köfteciden soyunma odasına köfte getirtti.



p.s: AUHUAHHAUhasuhuhauhaushfsaljdsalşdkjsaşdjsadlksajdsalkdjsadklsaj!!! harika bi haber ya!!!


Aa, bu arada ben de köftecisini karşıda sandım, taa karşıdann nasıl getirtti, soğumaz mı lan köfteler dedim ama meğersem
Selçuk'un köfteci salonu Beşiktaş'taymış... :D





Bu olayı okuduktan sonra google'da "selçuk şahin ve köfte" diye arattım da, ilk paragrafta yazdığım minik ama hastası olduğum haberlerden bir tanesiyle daha karşılaştım, hemen paylaşayım;

Fenerbahçeli futbolcular çapkınlık peşinde! Selçuk Şahin gizemli kız arkadaşıyla, yeni transfer Gökhan Emreciksin ise şarkıcı Hilal Cebeci ile yakalandı.

"Fenerbahçeli Selçuk Şahin, kendi mekanında kaçamak yaptı! Şahin, sahibi olduğu CızBız Köfte'de, kız arkadaşıyla yemek yedi. Garsonların, patronun etrafında pervane olduğu da gözden kaçmadı!"

GÖKHAN EMRECİKSİN, İSTANBUL'A ÇABUK ALIŞTI

Fenerbahçe'nin bir diğer çapkın ismi de devre arasında takıma katılan Gökhan Emreciksin... Takvim gazetesinin haberine göre; geçtiğimiz günlerde alkollü araç kullanırken yakalanıp ehliyetini kaptıran Gökhan Emreciksin, şimdi de özel hayatıyla gündeme geldi. Ankaragücüspor'dan Fenerbahçe'ye transfer olan genç futbolcu gönlünü şarkıcı Hilal Cebeci'ye kaptırdı. Yaklaşık 10 günden beri Ataşehir'de görülen Fenerbahçeli futbolcu ile seksi şarkıcı, gazetecilere yakalanmamak için kaldıkları daireye ayrı ayrı girip çıkıyor. Beraberliklerinden şimdilik sadece en yakın arkadaşlarına bahseden Gökhan Emreciksin ile Hilal Cebeci'nin yakalanma dışında bir diğer korkusu ise yaş farkı! Çünkü Fenerbahçeli futbolcu 25, seksi şarkıcı ise 33 yaşında!

p.s: ANKARAGÜCÜSPOR mu asşldksadksaşksaşksad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder