30 Nisan 2009 Perşembe

el clasico filan değil bu sınıflandırılamaz!



Facebook'taki Murat Efra kişisi:


"Murat Efra is murat gitar"


Murat Efra is murat gitar...gitarla dolu 5 yıl ama boş bir 5 yıl yani elde var sıfır...hiç bir şeye acımam emeğime yazık bir şeyi çok istediniz mi olmuyor ne yazık ki :( :( :(


Murat kendi bağlantısını beğendi.
Murat kendi bağlantısı hakkında yorum yaptı.
Murat kendi bağlantısı hakkında yorum yaptı.
Murat kendi bağlantısını beğendi.

Murat'ın Notları :

gitara nasıl başladım gitarla dolu 5 yıllık serüvenim ve bilinmeyenler acı gercekler;
cınarcığa yaz tatiline gitmiştim sene 2003'dü ve kulağıma güzel bir gitar sesi geldi bunun üzerine sahilde gitar calındığını görünce hemen gitar calan arkadaşların yanına gittim ve yaşarın kumralım parcasını istedim ve beni kırmayıp caldı sağolsun arkadaş ve ben o an bittim mest oldum adeta büyülendim sonra o arkadaştan gitarı istedim biraz calmak için ben tellere dokundukça kendimden geçtim ve o günden itibaren tamam demiştim kendi kendime dedim ki hemen hiç vakit kaybetme istanbula dönünce hemen gitar alıcaksın oğlum sen bu iş için yaratılmışsın dedim ve 2 ay sonra gitarı aldım ve hiç bir kurs görmeden gece gündüz boyna el alıştırması yaptım ve 1-2 ay sonra kursa başladım ve 5 ay devam edip akorları öğrendim ve daha sonra saymakla bitmez çeşitli yerlerde gitar kurslarına devam ettim ve o kurslarda inanın doğru düzgün bir şey öğretmediler kurs kurs süründüm emeğimi,yıllarımı,hayallerimi caldılar ümitlerimi yıktılar bu ne acımasızlık bu ne gaddarlık birde gitar hocasıyım diye geciniyorlar yazık vallahi yazık...!
yazıklar olsun ben isyan etmeyimde kim isyan etsin 5 yıl dile kolay benim gibi böyle halde olan kardeşlerime çok üzülüyorum çok lütfen elinizi vicdanınıza koyun...birde ben bu işi meslek olarak yapıcam bunuda mı göz önüne almadınız utanın utanın sizden hoca olursa benden de virtiöz olur...lütfen diğer değerli üstadlarım üstlerine alınmasınlar :( :( :( ben bu işten ekmek yicektim gözüm yükseklerde değildi şuan hala gitar kursuna devam etmekteyim ve boşa kürek salladığımın da farkındayım...benim sürünmeme neden siz olacaksınız ondan sonra müzisyen gitarist yetişmiyor serseri yetişiyor derler tabi müzisyen yetişmez böyle hocalar olursa böyle olur tabi yalvarıyorum biraz vicdan üzgünüm ama cok sinirlendim...haddi mi aştım ama bunlar acı gercekler ne yazık ki...!inşallah birileri bu düzene dur der...!yoksa daha cok kişinin umutları sönecek :( :( :( işte gitarla dolu 5 yıllık serüvenim ve bilinmeyenlerim gitarist arkadaşlara ibret olsun :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Video: murat gitar-işte gitarım ve ben ayrılmaz ikiliyiz biz :) :)

murat gitar-gitarım ve ben vazgeçilmezim :) :) :)


FAN PAGE: http://www.facebook.com/profile.php?id=1477025665&v=app_2392950137#/pages/murat-efra-murat-gitar/37265173700?sid=796aaefcda63572bc4be7089014e9791&ref=search



2 yorum:

  1. Harika benim de buna benzer bir hikayem var 3 sene çaldım gitarı fakat taa ki ODAKULE nin önünde gitar çalan çocukları görene dek bütün emeklerimi altüst etmişlerdi lanet olsun o güne! Destekçinim DOSTUM!

    YanıtlaSil
  2. aksşlaks

    iyi ki warsın lan DOSTUUğm asşdklsaşd

    YanıtlaSil