6 Nisan 2009 Pazartesi

aferin toraman

bu fotograftaki barnah olayını anımsatan bi olay yaşandı haftasonu. olayın bu seferki kahramanları da ibrahim toraman ve kayserili cangele.



beşiktaşlı ibrahim üzülmez'in bitmeyen bombalarını bu sayfalarda paylaşıp duruyoruz sürekli
ama bu sefer ki konuğumuz; ibrahim toraman. ibrahim üzülmez olmayışı şaşırtıyor aslında tam onluk bi haberdi ama... neyse,


haberi kesin:

ibrahim toraman'ın, kayseri maçında 'taciz'e uğradığı ortaya çıktı!
06 nisan 2009 pazartesi 12:21

siyah-beyazlıların önceki gün inönü'de oynadığı maçın ardından kayserili cangele'yi mustafa denizli'ye şikâyet eden toraman “sık sık cangele'yle tartıştık, kusura bakmayın. fakat bana 6 kez parmak attı. böyle bir terbiyesizlik olur mu? gerçekten kendimi zor tuttum” isyanında bulundu.

denizli ise “aferin.. zaten ben de atılacaksın diye çok korktum. bunlar ne yazık ki futbolun içinde var” diyerek, oyuncusunu teselli etti.

kaynak: www.turkspor.net , www.gercekgundem.com , http://www.patronlardunyasi.com/news_detail.php?id=60873 vs. vs.

p.s: mustafa denizli neden aferin oğlum der, böyle teselli olur mu aslkdşaskd beni benden aldı!

olası denizli yorumları: "denizli maçı kazanmak için gotünü bile veren topçu mu arıyo" , 'futbolcuların coğu totoştur evladım alış bunlara'

cangele'ye gelince, götçü tipi de yok ama biçoğunuz hatırlarsınız; daha önce de runje'ye tükürüp adamı oyundan attırmıştı... cangele de iyi futbolcu aslında ama karaktersiz asşdlkasd demek düşüyor bizlere.

1 yorum:

  1. maçın başında tam bizim önümüzde ısınıyodu durup dururken parmak işareti yaptı olm adam bizim tarafa doğru harbi tam dayaklık bi adam..!

    "beşiktaşlı ibrahim üzülmez'in bitmeyen bombalarını bu sayfalarda paylaşıp duruyoruz sürekli"

    ASDUASGDIASGDUSAGUDGASUDASD

    YanıtlaSil