27 Mart 2009 Cuma

TürBülent : "İstanbul'da Laila var, Sivas'ta ise La ilahe İllallah"

"İstanbul'da Laila var, Sivas'ta ise La ilahe İllallah"


İzmir'de katıldığı panelde, "İstanbul'da Laila var, Sivas'ta ise La ilahe İllallah" diyen Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, kentte gece hayatının olmamasının kırmızı-beyazlı ekibin başarısında önemli rol oynadığını söyledi.

"Şehirde gece hayatı yok. Futbolcuların alkol satın alabileceği bir kaç büfe var, onlarla da iletişim halindeyim. Herhangi bir oyuncum içki aldığında hemen haberim oluyor. Gerekli uyarıyı hemen yapıyorum" dedi.

Teknik direktörlüğün çok ciddi bir iş olduğunu söyleyen Uygun, "Bana (Asker Bülent) derlerdi. Fatih Terim'in kapısının önünde nöbet tutarak bu günlere geldim. Terim'e çok büyük saygım var.

İzmir kulüplerinin başarısızlığında gece hayatının rolünün de olabileceğini söyleyen Uygun, "Belki İzmir'e de benim gibi disiplinli bir teknik direktör gelmeli" dedi.
*p.s: NASIL İŞ ATIYO NASIL HAHAHAHAHAH:D:D:D:D

Uygun, "Şampiyonlar Ligi'ne katılmayı başarırsanız, Avrupa'da neler yapabilirsiniz?" sorusuna "Bir Türk dünyaya bedeldir" diye yanıt vererek şöyle devam etti: "Sivasspor 12 milyon dolarlık bir ekip. Şampiyonlar Ligi'nde ise 1 milyar dolarlık ekiplere karşı oynuyorsunuz. Biz onlarla başabaş oynayacağımıza inanıyoruz."

Inter Toto Kupası'nda Braga'ya elenmelerinin takım adına yapılmış fedekarlık olduğunu söyleyen Uygun, "Braga'yı da eleyebilirdik, ancak nedenleri bende saklı bir fedakarlık yaptık ve elendik" dedi.


p.s: asşldkşvlksafşlsafjsaclşisal of diyorum yaa ooof bu kısımları son açıklamasından teker teker seçerek aldım, her satırına güldüklerimi seçtim :D:D:D:D


*went to friday:

"onlarla de temas halindeyim"

-hocam mehmet yıldız 2 kasa bira aldı

ASDASJDIASJDIOASJDIOASD

ayrıca bülent uygunun sivastaki tüm nalbur ve hırdavatçılar ile de temas halinde olduğu da bilinmekte..

bülent uygun 2 genelkurmay,1 yüzbaşı,4 er gücündedir.

vakit buldukça evdeki duşakabini kırar.

kırar kırar rahatlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder