23 Mart 2009 Pazartesi

el clasico: myspace

bi arkadaşa myspace'ten gelen mesajı suya sabuna dokunmadan c-p ediyorum:



"merhaba nasılsın benim ismim Erkan Canakkale'liyim neseli,eglenmeyi seven acik sozluyu samimi ve duygusalim biriyim.Gezmeyi ve dogayi seven muzik dinlemekten sinemada izlemekten hoslanırım.Seni tanimak ve seninle birlikte guzel bir arkadaslıga ve iliskiye adim atmak isterim.Ayrıca Yazin sahilde gunesin batisini izlemek hosuma gidiyor.Beni tanimalisin cunku benim gordugum dusler,senin gunduz yasadigin ve adina hayat dedigin sevincler,uzuntuler.Senin gece gordugun dusler,benim adina hayat dedigim gercek ustu dusler.Seninle birlikte yasamanin farkli lezzetlerini kesfetmeye hazirim..Ya sen??Amacım seni rahatsız etmek degil sadece seni yakından tanımayı ve sizinle arkadas olmayı cok isterim.Teklifimi kabul edersen msn esnakre33@hotmail.com ve sakıncası yoksa eger senin sesini duymak ve seninle telefonla konusmakta isterim...Olumlu veya olumsuz cevabını bekliyorum..Hersey gonlunce olması dilegiyle ve SEVGİYLE KAL"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder