24 Ocak 2009 Cumartesi

Yabancı Gelin

Aşk başlar,

Halim: Gittikçe sana bağlanıyorum ve her saat yanında olmak istiyorum.
...
Halim: Herkesin önünde söylüyorum; her yılın 17 Ocak'ında saat 11'de burda buluşucaz.
Yerbegelüssa: Hiç böyle mutlu olcağımı düşünmüyodum. Yani bir hafta önce.

Aşk ziger,

Ayrı dünyaların insanları oldukları söylenerek ayrılık görüntülerine geçilir:

Halim: Önce aş, sonra aşk. Bu da dünyanın adaletsizliği. 7 günde kimse kimseyi sevemezken sen bana seni seviyorum dedin. Ama bu okyanusları geçemeyiz.
Ben anadolu yakasına bakayım, sen Avrupa yakasına bak.


Tükürdüğünü yalaaaağ, yala lan!

Halim: Sonunu düşünen kahraman olamazmış derler. Bugün Haağlim gerçekleri düşünmüyo, seni düşünüyo, olabildiği kadarıyla olsun diyerek, sonunu düşünmeden karşına çıkıyorum tekrardan.

Hatun da bunun ardından Haaağlim'in parmaklarını teker teker bükerek,

Hebelenhüssa: Bu saygı için, bu sevgi. Bu hoşgörü. Bu sarı kart. Bu da yatağa küs girmemek için.

Halim: Ben bu okyanusu yüzerek geçebilceğme inanıyorum.

Evde bu birlikteliğe inanılmaz, Heybegelüyssa ağlar,

Halim: Evde bizim aşkımıza inanmıyolar. inanmasınlar. Dışarı çıkınca olmicağnı da biliyorum, okyanusları geçemiceğmizi de biliyorum. Ama ben gerçek aşkı buldum ve gittiği yere kadar gitmek istiyorum. Gerçek aşkı biliyorum, nasıl olur biliyorum. Bunu hissediyorum. Ama o benim bu evdeki huzurum. Herkesin önünde de söz veriyorum; onu bi daha ağlatmicam.


Ve Halim'in annesi,

Sunucu: Nasılsınız bilmem ne hanım? Haftanız nasıl geçti? Neler hissettiniz?
Bilmem ne hanım (sonradan öğrendim ki Ayşe imiş): Ya ben artık katlanamıyorum. Bazen diyorum ki sanki bütün İstanbul'u sırtımda taşıyorum. Geyelüyssa'nın ağlayacağını hiç tahmin etmiyordum. Çok şaşırdım. Bugün de gördüm tırnaklarını kesmiş. Çok korkuyodum tırnaklarından.
Sunucu: Uzun tırnaklarından mı korkuyodunuz?
Ayşe hanım: He, ben hiç görmedim manikür , pedikür. Korkuyodum uzun tırnaklardan...
Sunucu: Sizi karar masasına şu köşeye alalım...
Ayşe hanım: En zor köşe burası.
...
Ayşe hanım: Aliya diyorum. Çok yoruldu bu hafta çok üzüldü. Ama o giderse de çaysız kalacaz.
ÇAYSIZ KALACAAĞZ.



p.s: Yaşadıkları dünyayı merak ettim ben bunların.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder