4 Ocak 2009 Pazar

Ümit Özat'tan inciler

Ümit Özat (Live) @ Telegol, Star TV

Spikerin deyişiyle, Duruşuyla, tarzıyla, adam gibi adamlığıyla Ümit Özat konuğumuz.

*
-Bizim yüzümüz eskidi! Türkiye'de insanlar hep yeni yüzler isityo. Benim yüzüm eskidi.
*
-Ben 4 sene solda oynadım. Benimle beraber tribünde koşan adamlar vardı.
*
Spiker: Aslında bu da hoş değil mi Ümit? Senin yerin Roberto Carlos ile dolduruluyor...
Ümit: Evet tabii bu çok güzel bişey...
Spiker: Bi de şey demişsin bi ara; "Fenerbahçe'den sol bek oynarken ayrıldım yerime Roberto Carlos'u aldılar. Sağda oynasam Cafu'yu alırlardı."
Ümit: O bir şakaydı canım.
*

-Ben bi yerde yapışmak istemiyorum. Zirvede bırakmak istiyorum. Ben bi yere yapışıp kalmak istemiyorum. Ben Türkiye'de kalsaydım burda tanınıyor olacaktım. Almanya'ya gittim şimdi orda da biçok yere gittiğinizde... E, tanınıyor olmak mühim değil.

-Marco Aurelio konusunda da, Marco adam gibi adamdır, futbolcu gibi futbolcudur. Benim isyanım sadece Türk futbolcusunun isyan etmemesine. Bu ülkede tonlarca ön libero var. Marco'nun kalitesi Milli Takım'da oynamayı hakediyor ama Türk futbolcusu biraz isyankar olmalı. Ben çekinmem, inandığım doğruyu söylerim. Ben Marco'yu çok seviyorum, çok iyi futbolcu adam gibi adam. Ama Marco'ya Brezilya Milli Takımı'ndan teklif gelseydi yine bizi mi tercih ederdi. Sorun yabancılardan kaynaklanıyor. Bu biraz da bana dokunmayan yılan bin yaşasın gibi bişey. Ben biraz isyankar olmalarını istiyorum. İsyankar nasıl olunur, okuyarak, deneyerek, dersler çıkararak...

-Beşiktaş'ı ilk 5'e komadı ama Mustafa Denizli kızacak, şampiyonluk diyor çünkü o.

*
Spiker: Gökhan Emreciksin nasıl sence, Fenerbahçe'ye faydalı olur mu ? Gökhan'ı izleme şansın oldu mu hiç? Lugano da gidecek diyorlar ?
Ümit: Evet, Boluspor'dan biliyorum onu. Alıyolarsa, mutlaka hocanın bir bildiği vardır. Artı, ben Fener'in Lugano'yu bırakacağını hiç sanmıyorum. Lugano yüreğiyle oynayan, ayakları temiz bi oyuncu. Adam gibi adam.
*
Hocamın 3 sene burada kaptanlığını yaptım. 2 sene orda...
*
Almanya'da, İngiltere'de bi hocayı 70-80 maça çıkmadan yollamıyorlar.
*
Spiker: Almanya'da en çok hangi takımımız konuşuluyo ?
Ümit: Türkler çok olduğundan üç takım taraftarı da çoktur da, ben şunu söyleyeyim; Alman ikinci liginden bi oyuncu Türkiye'ye gelmekte tedirgin ediyo.
*
Ümit: Ben hayatım boyu hiçbir programa böyle takım elbiseyle çıkmadım. Bu sakallarla... Seyircilerden de özür diliyorum artık bi dahakine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder