14 Ocak 2009 Çarşamba

Meyhaneci Dou

Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
gecen cuma olm 4 kisi bi hesap odedik annattim mi
brandy of the damned says:
yoo anlat anlat
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
olm crowa gittik fix
ateş ben sırf
sagi solu ara 15 kisi olduk filan
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
gece 4 5 e kadar. bombos kaldi yavuz abi de atamio bizi en ii musteriyiz die
nasi kaynatioruz ama annatamam ya
kizlari karsiya oturttuk onlar bairio biz bairioruz fenere opera yapioruz cok acayip
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
neyse herkes hesabini kasada direk oduodu alir almaz
ates ben can bugra odememistik... olm 4 kisiyiz. bya da ucuz biyer bu crow. ve hersey bize yari fiyat
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
360 ytl geldi
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
37 tekila shot. 18 long island 20 bira filan vardi
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
360 geldi olm
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
ve yari fiyat
brandy of the damned says:
360 mı way amına koym asilkdsaşd

Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says: (16:44:35)
ben aldim hesabi
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
geri yolladim
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
beenmedim yenisini getirin laaaan die
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
330 geldi
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
beenmiom yuvarlayin getirin lan dedim
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
300 e indi
brandy of the damned says:
HAHAHAHHA
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
tam meyhaneci muabbeti

brandy of the damned says:
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
beenmiom yuvarlayin getirin lan dedim


ASDLŞKSDŞLDSALŞKADSŞKSŞADLKSADLŞKDAŞKLADS

Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
alkollu dou

brandy of the damned says:
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
beenmiom yuvarlayin getirin lan dedim


ASDŞLKSADLŞKDSA

Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
bizde boyle : )
Dou / Wasted Turkish Youth Vol.1 @ Locus Solus - 17 Ocak says:
hala yarilio herif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder