17 Aralık 2008 Çarşamba

Wat daz TDK miin meyt?

Evet, yazarlarımızı da alttan alttan 'düzgün yazın hunan' diye uyarırken, meraklı bir dosttan gelen soruya da kulak verelim sevgili dostlar... Ne demektir TDK?

TDK miins det datdatdat geyiklerinden ziyade bi inceleyelim bakalım, neler olabilir?


Efenim şööyle kii;

* TDK : Türk Dil Kurumu = Türk Dil Kurumu, kısaca TDK, yani Türk Dil Kurumu, eee, hımmm, kemm küm... Ya Türk Dil Kurumu işte yaaa, dostum ya! Bazen gerçekten zorluyosun beni... : ))) Şaka bi yana Türk Dil Kurumu, Türkçe'nin tarihini ve gelişmesini inceleyen bir kurumdur arkadaşlar. Ayrıca Türk Dil Kurumu, yani TDK çağdaş Türkçe'nin ilerlemesi ve zenginleşmesi amacıyla çalışmalar yürüten de bir kurumdur.



http://www.tdk.gov.tr/

'Lan bunu biliyoruz ibiş, onu geç!' çığlıklarınız gulaamda çınlaya dursun, 'hiiişş küfür yok, küfür yok' diye anlık bir karşılklı sinir yükselişiyle konuya dalıyor, sonra o yükseliş karşılık bulamayıp, inişe geçince de, bu anlamından ziyade neler olabilir onlara bi ilişelim diyorum, aramızı düzeltiyorum...

Heee, I ♥ TDK, o ayrı... : >

** TDK : 'Türkçemizi Doğru Kullanalım' da olabilir mesela.

veya

*** TDK : 'Tet Dilini Keterim' (burda 't', 's'yi söyleyemeyen kişiyi simgeliyo, yani kuralda hata yok, 'yola' devam...) -o arada ince bir akp sloganına dokundurma da var, ona da dikkat çekerim- : )

**** Ama aslen TDK ; ' Touk Dılodet Kapaa ' nın kısaltılmışıdır efenim.

Bu durumda sorumuzun cevabı da;


'So, I ♥ TDK
mate' idir. Yehuuu!

Tek rakibim; kagitgemidekipozan mı, ozan mı ne var ya hani blogcu, o.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder