16 Aralık 2008 Salı

Post-it mi postit mi?


Merhaba okuyucu

Bizimde her canlı gibi bir varoluş amacımız var. dimi? evet var
Ben sorularımı kendim yanıtlarım! evet
Şimdi ben bazı kişileri anlayamıyorum,niye?

Çünkü hepsi varoluş amacında sapıyor sevgili okuyucu..biz bu dünyaya sevmek için geldik,dimi? evet..

misal ben herkesi çok seviyorum çünkü ben şirinim,herkese gülüyorum. annemi çok seviyorum babamla aram kötü.. babam yamuk yaptı bize,dedi okutmıycam sizi :( ama ben okudum bu günlere geldim çok uluslu bir şirkette çok çeşitli çok güzel işim var..

annemede kızdım geçen eve geldim ymek nerde dedim bu saatte gelene yemek yok dedi,üzüldüm ama ağlamadım! çünkü semek için burdayım ben bu dünyada..yaşasın hakların kardeşliği

ben çok alıngan,sıkılgan,atılgan ve sevişgenim.. çok severim..
ne demişler çok seversen gülersin çok gülersen sevilirsin

iyi yayınlar

1 yorum:

  1. kullandığın jenerik resmi,yazıya cuk diye oturmuş olum ya :) takipçinim :))

    YanıtlaSil