24 Aralık 2008 Çarşamba

Ozan Güven mi? Tanıyorum.

Gazetede gördüm de, Ozan Güven Beşiktaş'ta bilmem nerde ayakkabı dükkanı olduğunu filan açıklamış.

Şimdi bunu daha önceden bilen halk kimliğini ele alıyoruz:

Ya, hah, ben Ozan Güven'i ayakkabı sattığı dükkandan bilirim.
Beşiktaş pasajının alt katında balıkçılara doğru çıkan kısımda solda bi dükkanda görürdüm onu. Dükkanın adı da, Romina muyduu, La Bella mıydı neydi... Şimdi ismini pek hatırlayamıyorum ama bana ayakkabı giydirmişti bi keresinde... O zamanlar ünlü de değildi.

Emre Belözoğlu da bizim okuldandı ya. Ahah, karşılıklı az maç yapmadık okulda onunla da... Fakat, boyu kısa ve çelimsiz olduğundan hep kaleye atardık ibişi... Vatan Şaşmaz da bizim lise'deydi ya bu arada. Ama onun cephesinde pek bi farklılık yok, o zamanlarda armuttu ve hala pek de ünlü sayılmaz.

-
p.s: Hayır, liseye Şehremini Lisesi'nde gitmedim.
-

1 yorum:

  1. Sakarya'da okuyorkene bütün minübüsçülerin tuncayı tanıdığına yani daha doğrusu tanıdıklarını dillendirdiklerine bir kaç kez şahit olduk.aahahaha

    YanıtlaSil