18 Aralık 2008 Perşembe

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor





3. Mumya ve serinin en berbat filmi 'The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor'dan bir sahne:

Kahramanımız Rick O'Connell'ın büyümüş halde karşımıza çıkan oğlu Alex aileye hem Çinli, hem de kendinden bir hayli yaşlı gelin sokma çabalarında... Kıza çektiği bağlamalara dikkat ediyoruz.



Alex: Ne kadar zamandır mezarı koruyorsun?

Manita adayı 'Lin': 2000 yıldan fazla oldu.

Alex: Ih hıh hıh hı hı hıh heheh, eeh (şaşkın bir gülme ifadesiyle sırıtır, inanamaz ve kızın annesi sert bi bakış atarak onu doğrular)

-sessizlik-

Choi (kızın annesi): İmparator asla havuza ulaşmamalı. Asla! Ulaşırsa ordusunu diriltecek gücü olur. Ben girişteyim ilk nöbeti alıyorum. (ve anne gençleri yalnız bırakır...)

Alex: Bişey diyim mi? Yaşlı kadınlarla çıkmak beni pek rahatsız etmez.

Lin: Birlikte olabileceğimizi sanmıyorum...

Alex: Duuğr, dur bi dakika. Ne? Nedeeğn?!?

Lin: Çünkü; ben sonsuza dek yaşicam. Senin öldüğünü görmek istemem.

Alex: Ne yani bu kadar mı? Sonsuza dek bi kenarda mı duracaksın? (Ooow, çok ağır laf nereye çeksen gelir, nereye!)

Lin: Annem asırlarca babamın yasını tuttu. (hakkaten yalnız asırlarca yas tutmuş... arada koynuna aldığı yeti'leri saymazsak tabii ahahah) Benim kalbim buna dayanır mı bilmem...

Alex: İnsanlar bazen bi bakışta bir ömrü yaşayabilir...



Ana & kız:




p.s. YETİ:

2 yorum:

  1. Filmde mumyaya kafa atıyo bildiğin türk gibi ona ne diceksin? aıoshdıusahda

    YanıtlaSil
  2. auhsuahdusa o da gözlerden kaçmadı canım

    şeye de çok güldüm olm hanımının kardeşi var ya tam bi çakal böle onun varı war ya adı da : imhotep AHHAHAHA bombaydı o ya!

    YanıtlaSil