24 Aralık 2008 Çarşamba

Mini Söyleşi: Klasik müzik ve XP


Batman’ın Hasankeyf ilçesinde oturan Murtaza Sevindirik isimli şahıs klasik müzik ilgisini çevresindeki insanlara da yayma çabası görülmeye değer doğrusu. İş gezim sırasında rastladığım Bu sempatik insan ile görüşme fırsatını yakaladım ve siz SKK severler için mini bir bir söyleşi yaptım. Kendisi klasik müzik ile tanışma hikayesini şöyle anlatıyor: “abimlerin evine ziyarete gitmiştim.abim “yeni bilgisayar aldım bak” diyince hemen başına geçtim ve kurcalamaya başladım.belgelerim klasörünün içerisinde –müziğim- isimli dosya hemen dikkatimi çekti ve hemen açtım;içerisinde bethoven’ın 9 nolu senfonisini vindovs ikspi de difault olarak atıyorlarmış.Klasik müzik tutkumu ikspi ye borçluyum diyebilirim doğrusu.Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.


*edit: fotograf gelen istek üzerine kaldırılmıştır.

3 yorum:

  1. Bu fotoğrafı nereden buldunuz,ne amaçla kullandınız bilmiyorum..ancak kötü amaçlı olduğunu düşündüğüm bu hareketinizi ilgili mercilere şikayet ediyorum..zira fotoğraftaki kişi benim dedem Murtaza Dinçer'dir.Çok saygın,çok değerli bir insandır ve sizin uyduruk hikayenizle de,uydurduğunuz saçma sapan soyadı ile de uzaktan yakından alakası yoktur!Acilen özür dilemenizi ve bu blogu silmenizi istiyorum!!
    MELTEM DİNÇER
    meltemdincer@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Saçma sapan bir yazıya eklenmiş fotoğrafın dedemize ait olduğu ve konu ile alakası olmadığı belirtilmiştir.
    Gereğinin yapılmasını bekliyoruz!!

    YanıtlaSil
  3. FOTOGRAFIN KALDIRILMASI :
    bir yanlısı duzeltmis olmanızdan dolayı tesekkur ederim. bundan sonra gerek sen gerekse diger blog sahibi arkadaslarının boyle luzumsuz seyler yaparak baskalarının tepkisini cekmeyecegini umarım.
    kisisel paylasımlarınız uydurma bile olsa hic kimse icin kucuk dusurucu olmamalı. biz o fotografın sahibinin torunları olarak ondan ve cocuklarından aldıgımız terbiye ile kibarca uyarımızı yaptık. umarım bu yaklasım da seni biraz olsun düsündürmüstür...
    EMRE

    YanıtlaSil