23 Aralık 2008 Salı

Sıkı dostlar: Sinan Kaloğlu & Shinji Ono





Memur bir ailenin çocuğu olan Sinan Kaloğlu, çoğunuzun bildiği gibi aktif futbol hayatını Bundesliga ekiplerinden Vfl Bochum'da sürdürmekte. Alaman sevgilisiyle nişanlanıp (evlendi mi bilmiyorum, evlenmiştir herhalde) Bursa'dan Almanya'ya transfer olan Sinan geçenlerde sporx'e röportaj vermiş de, şu kısma bi hayli güldük, ettik, paylaşalım dedim:






Muhabir: Takımdaki en iyi arkadaşların kimler Sinan? Mesela Thomas Zdebel var, o da Gençlerbirliği'nden tanıdık bir isim...

Sinan: "Zdebel bana ilk zamanlarda çok yardımcı oldu. Biraz türkçe de biliyor. Onun yanında japon Shinji Ono ile de aram çok iyi. Ben ona Türkçe öğretiyorum, o da bana Japonca. Her ne kadar Japon aksanlı Türkçe konuşup "nasulsun" dese de bence çok sempatik birisi."





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder