17 Aralık 2008 Çarşamba

The Happening





M. Night Shyamalan ne garip bir isim değil mi? Telaffuzu da zor, yazılışı da... Bir de şu baştaki "M." kısmı var ki, o da bi ayrı 'mistik'. Kimse açılımını bilmez. Street Fighter'daki "E Honda" gibi...

M. Night Shyamalan'a bir şans daha vermek isteyerek izlediğim son filmi 'The Happening'deki tek iyi sahne, rüzgar esince çılgına dönen aslan ve kaplanların bir adamı yemesi ve o esnada bunun da birileri tarafından kameraya çekiliyor olmasıydı.

Sahne o kadar komikti ki; hiç bu kadar gülmemiştim. O kadar yani! =)
Hele ki, bir de Shyamalan filmiyse izlediğiniz, bu kadar gülmek iyice garipsenir değil mi? Valla iyisi mi siz de bi izleyin o sahneyi. Buyrun, videosunu da buldum, aa pardon pardon ne bulması yahu;
"MY SISTER SENT IT TO ME" : ))

http://www.youtube.com/watch?v=-Ugo_Npswx0
ya da
açılacağını hiç sanmıyorum ama hani olur da çalışır diye, atunnel linkini tinyurl'den kısalttım, üşenenleriniz olursa, kısa yoldan da deneyebilmeleri için: http://tinyurl.com/5euhfe


dünyanın en büyük olayıymış gibi bir girişle, olayı benimseyip, içinde yaşamayı tercih eden bi figüran teyzemizin tavrıyla birebir söyleyip, sizle paylaşmak istiyorum bunu:

"MY SISTER SENT IT TO ME... It was taken an hour ago @ the filadelfiya zoo"

O ciddiyet dolu boş anlar... Of, of! =))

p.s. Sahnenin filmdeki ironikliğini geçtim, o teyzede iphone ne gezer yahu? Eline bile yakışmamış lan! Baksanıza... (burda bende olmadığından kıskanıyorum biraz da o yüzden. biraz daha üstüne gitmek için bahane yani...) Neyine teyze o iphone senin?!? :D

1 yorum: